4 januari 2016

Week naar geluk #9 Gelukkig nieuwjaar!


En het is alweer 2016, vandaag mag ik weer naar school. Mijn vakantie is letterlijk voorbij gevlogen. Ik heb namelijk ook echt heel veel leuke dingen gedaan, maar zo heb ik ook mijn verplichtingen gedaan aan school. Ben jij benieuwd naar mijn week? Lees dan snel verder.

Als eerst wil ik even melden dat ik het heel erg druk heb gehad. Deze week kwamen er ook echter weinig artikelen online. Ik baalde hier enorm van, wel had ik tijd om ze te schrijven. Alleen om de foto's erbij te zetten en alles netjes in te delen lukte mij niet. Heel erg zonde. Natuurlijk krijgen jullie enkele artikelen hiervan wel te zien.

Hallo maandag en hallo Kiwi. De hamster van mijn zus kwam bij ons logeren omdat hun heerlijk op vakantie gingen. Kiwi is een echte bewegelijke hamster, ze zit nooit stil.

s' Middags vertrokken wij naar Nijmegen. Hier heb ik wat kleding gekocht, hier ben ik nu al heel erg blij mee.

En weer naar huis!

Op dinsdag ging ik samen met mijn ouders naar de Efteling.

Hier vond ik nog wat pompoenen. "Efteling, het is winter? geen Halloween."

En natuurlijk nog wat andere foto's van mijn dagje Efteling.

Na dit leuke dagje Efteling speelde wij s' avonds monopoly, ik won.

Op woensdag gingen wij heerlijk gourmetten. Yummy

Donderdag was het oudjaarsavond. Ik speelde verschillende spellen, het werd een echte spellen avond. We speelden spellen als Uno, Wie is de mol en mens erger je niet.

En toen was het 12 uur. Happy new year!

Zaterdag gingen we een dagje naar preston palace. Aankomende Donderdag lees je hier meer over.

En zondag was gewoon een thuiswerk dagje. School is erg belangrijk.

Dit was dan mijn week. Ik heb veel leuke dingen gedaan met mijn familie. En dit maakt mij elke keer weer erg blij. Nu ga ik ook hopen op een goede maand. En op een goed jaar. Ik wens jullie weer een fijne week en tot volgende week!

Veel liefs,
Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten