9 januari 2016

Update; Januari 2015


De maand januari een drukke, belangrijke en interessante maand. Omdat het een drukke maand wordt heb ik besloten om een belangrijke update te plaatsen voor mijn blog.


Oorspronkelijk komen er vijf artikelen online per week op mijn blog. De laatste tijd merkte ik al dat ik minder tijd spendeerde aan mijn blog, dit kwam door de drukte van de kerst. Nu school weer is begonnen heb ik het nog drukker, mijn examens staan weer bijna voor de deur. Hier moet ik nog veel voor voorbereiden en elke dag lijkt het wel weer meer te worden. In totaal moet ik acht examens maken, deze wil ik ook graag allemaal in een keer halen. Dit voorkomt ook nog is minder stress.

De update zelf is niet heel groot, alleen wel erg belangrijk. In plaats van vijf artikelen in de week ga ik naar drie artikelen. Zo kan ik meer focus leggen op de teksten en foto's. Hierdoor raffel ik het niet meer af en heb ik er ook weer meer zin in. De artikelen komen op Maandag, Donderdag en Zaterdag online. Voor mijn artikelen kun je mij heel makkelijk volgen op bloglovin. En ik ben ook te vinden op Instagram en Twitter.

Dit is dan mijn kleine update voor aankomende maand. Wanneer ik weer meer tijd heb ga ik terug naar de vijf artikelen en in de toekomst waarschijnlijk naar zeven artikelen in de week. Ik wens jullie nog een fijne weekend en tot maandag!

Veel liefs,
Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten