16 januari 2016

Sleek Rose Gold Blush

                        
Al voor een hele lange tijd was ik nieuwsgierig naar de Rose Gold Blush van Sleek. Vaak heb ik op het moment gestaan om deze blush te kopen. Alleen uiteindelijk kwam het er dan niet van. Toen ik in december 2015 het I Love Beauty Event bezocht kwam ik hem dan tegen. En ik wist gelijk "Die neem ik mee". Toen ik hem van de week weer tegenkwam vond ik het zonde dat ik hem nog niet in gebruik had. Dus besloot ik om snel foto's te maken en hem te gaan gebruiken.

Toen ik de blush in mijn handen had tijdens het I Love Beauty Event vond ik hem erg klein. Ik had hem groter verwacht naar alle reviews die ik erover had gelezen. Alleen ja op foto's lijkt alles natuurlijk stukken groter.

                         
                        
De verpakking
De blush heeft een mooie, strakke en matte verpakking. Omdat de verpakking compact is kun je hem heel erg makkelijk mee nemen. De blush is niet makkelijk te openen, het duurde wel een paar minuten voordat ik hem open had gekregen. Aan de binnenkant zie je de blush en een spiegel, altijd handig.

                       
                        
De blush
De blush is kleur 926 Rose Gold, een mooie oranje roze kleur met een licht shimmer van goud. Dit maakt de blush erg interessant en heel mooi.
De blush bevat 8 gram product in poedervorm en er word gezegd dat het een dupe is van "Nars-Orgasm". Helaas heb ik deze niet in mijn stash dus kan ik het niet vergelijken.

                       

                       
Pigment
Wanneer ik de blush swatch komt er een mooie pigment vanaf. De gouden glitters zie je net iets meer dan in de verpakking. En de blush blijft subtiel wanneer je hem uitveegt. Het is gewoon een perfecte blush.

Conclusie
Een goede aankoop, dat is het zeker. Wanneer je van een subtiele mooie roze kleur houd met wat glans is het een echte must-have. Ik heb spijt dat ik hem nooit eerder heb gekocht want hij is prachtig. Het is een goede, betaalbare blush. Voor €5,99 is hij te koop bij de sleek verkooppunten. En de webshop.

Heb jij deze blush al thuis liggen?
Veel liefs,
Maxine

5 opmerkingen: