28 december 2015

Week naar geluk #8 Kerstmis en dierentuin


Kerst is alweer voorbij, over een week is het 2016. De tijd gaat veel te snel. Afgelopen week heb ik een leuke rustige maar ook drukke week gehad. Kerst stond namelijk voor onze deur, en omdat dit bij ons thuis was moesten wij heel veel dingen regelen.

Maandag begon voor mij rustig aan. Ik nam een heerlijke warme bad!
Op dinsdag haalde ik mijn laatste cadeaus, speciaal voor mijn zus maakte ik een zelfgemaakte, samengestelde kerstpakket, vol met lekkernijen.
Woensdag maakte ik mijn bed op, in de middag trof ik Rambo slapend op mijn bed aan.
Speciaal voor kerst kwam mijn zus uit Belgiƫ naar huis. Ze namen deze heerlijke, mooie chocolade mee.
Voor dat de kerstavond begon speelde we nog even een leuk spelletje. "Uno"
En alle cadeaus liggen al klaar onder de kerstboom! Dit maakt mij zo blij. Woensdag zie je mijn gekregen kerstcadeaus in een artikel.
Het is kerstavond, en dat betekend naar de kerk! Het was een leuke, leerzame en interessante  mis.
Terug thuis was de tafel gedekt. Eten maar!

Op eerste kerstdag heb ik geen foto's gemaakt, ik kan wel vertellen dat het een hele gezellige, leuke dag was met mijn familie.

Tweede kerstdag vertrokken wij naar de dierentuin. Het was super rustig, en hierdoor heb ik veel mooie foto's kunnen maken. Hier onder zie je een foto reeks.


En zondag was ik ziekjes, ik bleef heerlijk thuis in mijn bed. En Rambo kwam mij vergezellen.

Mijn week was dus een gezellige week vol familieleden. Kerst was dit jaar weer geslaagd. Ik ben hier heel blij mee. Hoe was jouw kerst?

Veel liefs,
Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten