14 december 2015

Week naar geluk #6

Wat was het weer een mooie week. Veel schooldagen, een examen en het I Love Beauty Event. Een week vol leuke dingen en een beetje pech. Ik heb echt weer genoten van deze mooie koude week.
 
 Maandag begon ik lekker laat. Ik moest heel kort naar school voor een presentatie van ons afdelingsplan. Lekker laat vertrok ik met de bus naar school. En wat was ik blij de presentatie ging goed! En we hebben voor de presentatie een voldoende.
 
s' Avonds keek ik de alpaca's. Wat kan ik hier altijd om lachen.
 
De volgende ochtend mocht ik weer een chocolaatje pakken van mijn "Frozen" adventskalender.
 
Toen mocht ik weer voor een schooldag naar school. Elke keer wanneer ik langs school loop, loop ik langs een soort vijver. En hier zwemmen altijd de mooie meeuwen.
 
In de pauzes op school werk ik even mijn spellen bij. In ieder geval "De Sims".
 
Op woensdag kreeg ik helaas pech met mijn fiets. De ketting vloog er net af op het moment dat ik op de helft was van mijn weg naar huis. En toen moest ik lopen. Eenmaal thuis mocht ik de ketting er weer op leggen.
 
En s' Avonds kreeg ik een pakketje van de kruidvat!
 
De volgende ochtend werd ik wakker, toen ik mijn rolgordijn open maakte zag ik dat ik aangestaard werd door de kat van de buren. Beetje eng.
 


En ik werd opgehaald! Daar ga ik dan in de auto op weg naar Beauty and the beast!
En daar zijn we dan. Na ongeveer twee uur rijden kwamen wij aan in de parkeer garage van Scheveningen.
 
Oeh super leuk! Er staat gewoon een schaatsbaan.
 
En de pier! (Sorry voor de slechte kwaliteit) Helaas regende het een beetje.
 
We liepen ook even binnen bij de "Shopping at the see" winkelcentrum. Daar stond deze prachtige hoge kerstboom.
 
En dan nu op naar het theater.
 
En de o zo originele musical "Doek" foto.
 
Zo prachtig deze kerstbomen in het theater. Het maakt me erg vrolijk.
 
Op vrijdag betrapte ik Rambo in mijn kledingkast.
 
s' Middags had ik mijn duits schrijfexamen. En hierna ging ik de stad van Den Bosch in voor kerstcadeaus.
 
En dan ga ik de cadeaus maar inpakken.
 
Zaterdag de dag waarop ik me erg verheugde. Ik ga vandaag naar het I love Beauty event.
 
Hier wat leuke sfeerbeelden
 
Hierna ging ik nog samen met andreia de stad van utrecht in. Helaas komt er aan al het leuke ook een einde en moesten we weer afscheid nemen.
 
En op zondag was het een luie zondag. Ik zat lekker in mijn chill-outfit de hele dag binnen. En ik was eigenlijk vooral aan het schrijven voor mijn blog.
 
Dit was dan alweer mijn zesde week naar geluk. De musical Beauty and the Beast en het I love Beauty event maakte mij erg gelukkig. En ik ben nog steeds aan het genieten.
Hoe was jouw week naar geluk?
 
Veel liefs,
Maxine
 
 

3 opmerkingen:

  1. Leuke week heb je gehad, alleen jammer van je fiets dat de ketter eraf was :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen