7 december 2015

Week naar geluk #5

 
Dat de weken voorbij vliegen is nu wel echt bekend. Ik vind de tijd echt veel te snel gaan. Alle leuke dingen vliegen voorbij en de minder leuke dingen gaan ook wat sneller voorbij. Ik heb echt het gevoel dat ik nu van mijn leven aan het genieten ben! Misschien komt dit door de december maand. Ik vind het zelf de mooiste en gezelligste tijd van het jaar. 

Afgelopen week had ik mijn tweede examen week. Dit betekende veel vrije dagen en kort naar school. Op de maandag was ik hierdoor dus ook een dag vrij.
 
Ik begon mijn ochtend met wat YouTube filmpjes. En toen kwam ik deze prachtige, mooie en liefdevolle reclame tegen van VodafoneNL.

Iets later op de dag maakte ik mijn oefenexamen rekenen. Yes. Ik haalde hierbij een 7. Nu hopen dat het morgen ook goed gaat.

s' Avonds keek ik naar mijn nieuwe manier van To-Do lijstjes. En ik vind het heel handig. Ik gebruik het nu al een week en het verloopt tot nu toe goed.

En dan is het woensdag. Op dinsdag heb ik geen foto's gemaakt. We mochten namelijk geen mobiel en andere apparatuur meenemen naar de examenruimte. En nu verder over woensdag. Vandaag ging ik naar Boxtel om te werken aan het afdelingsplan. Helaas was het wel een beetje vroeg namelijk 07.15u.

Wel dronk ik dit heerlijke kop thee vandaag. Ik wil ook zulke grote glazen. Ze zijn geweldig!
 
Thuis aangekomen trof ik onze kat op de erwt aan.
 
Op donderdag kwam mijn pa met goed en leuk nieuws. Hij had een racefiets voor mij. Nu konden we samen de bossen door fietsen. Ik ben hier heel blij mee! Wel moeten we hem nog even schoonmaken.
 
Op vrijdag ging ik aan de slag om een surprise te maken. Omdat de cadeaus taartvormen waren vulde ik ze met pepernoten en ander sinterklaassnoepgoed. Gelukkig was er nog een beetje over dat ik op kon eten.
 
Dit is hem dan ingepakt. Mijn inpakskills zijn niet perfect. Ik zou echt is een cursus inpakken moeten doen! Later versierde ik hem nog met Starwars figuren.
 
En ik mocht koken voor mezelf. En het werd deze heerlijke salade. Heerlijk!
 
Voor een foto challenge maakte ik een foto van mijn trui. Nog geen 5 minuten later zat mijn kat ermee te spelen. Tip aan mezelf: Volgende keer meteen opruimen!

En toen was het zaterdag! Wat betekend PAKJESAVOND! Ik kreeg dit leuke sneeuwpopje van sinterklaas. En hij staat nu op mijn kast. I love it!

En daar ging mijn cadeau. Gelukkig vond hij het heel erg leuk!
 
De volgende ochtend werd ik vroeg wakker. En omdat ik niet meer kon slapen besloot ik naar beneden te gaan. Hier werd ik gegroet door Rambo.
 
Na wat gegeten te hebben besloot ik om naar de bossen te gaan. Ik pakte mijn fiets en ik vertrok.
 
En dan ontdek je ineens een sportgedeelte in de bossen. Nog nooit gezien! Wel handig om te weten.
 
En genieten maar van de natuur. Prachtig gewoon
 
Ik weet niet waarom, maar ik werd hier ontzettend gelukkig van. Hoe mooi is het om te zien dat de hond met zijn baasje mee rent. En trouwens het was ontzettend druk in de bossen. En alle mensen zijn zo vriendelijk. Ze zeggen letterlijk allemaal "Hallo"
 
s'Middags had ik een verjaardag van mijn nichtje. En s'avonds keek ik de film "ELF" met mijn moeder. En wat is het een leuke film!
 
Dit was mijn vijfde week alweer. Ik heb een leuke week gehad, ook een drukke week. Volgende week heb ik ook weer leuke dingen te doen. Ik ga namelijk naar de musical Beauty and the Beast en naar het I Love Beauty Event. En wat heb ik er zin in!
 
Hoe was jou week?
Veel liefs,
Maxine




2 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke week gehad, Oo wat is een sneeuwman popje leuk!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en het mooiste is dat er zelfs nog cadeaus in zaten, Deze staan morgen op mijn blog :)

      Verwijderen