3 december 2015

Op = Op


Elke maand maak je als persoon verschillende producten op. De maand november is voorbij en dat betekend DECEMBER! ben ik de enigste persoon die trouwens intens gelukkig van word? Maar nu even niet over december. November is net voorbij en ook ik heb verschillende producten opgemaakt.
Ben je benieuwd wat ik allemaal heb opgemaakt? Lees dan snel verder.

Wanneer ik nu naar de producten kijk vind ik dat ik niet zoveel heb opgemaakt. Er zijn mensen die veel meer opmaken. Zelf ben ik zuinig in het gebruik van producten. Dus wanneer ik iets op maak ben ik er best trots op.

Als eerst begin ik met het make up. Hiervan heb ik maar een product opgemaakt. Nouja op, ik kan het niet meer gebruiken.

Het is de Max&More 2in1 eyeliner. Niet mijn favoriete eyeliner, alleen het leek me handig op het moment van dat ik het kocht. Helaas bleek dit niet zo te zijn. Al gauw verloor ik het dopje en brak de oogpotlood af. En omdat ik de andere kant vrijwel nooit gebruik kan ik hem weggooien.

Voor mijn gezicht maak ik ook gebruik van verschillende verzorgingsproducten. Hiervan heb ik twee producten opgemaakt.

Als eerste heb ik deze Make-Up Basis opgemaakt van Nivea. Ik kocht heb bij de action en ik was wel tevreden over het product. Het bracht heel fijn aan en het lied mijn make-up langer zitten dan normaal. Ik was er blij mee. Ik heb er wel nog eentje liggen en die ga ik vast en zeker ook op maken.

En ik heb deze Anti-Pickel Maske opgemaakt. Ik kocht hem in Duitsland bij de DM. Helaas ziet de masker er niet zo uit als op de verpakking. Het is stukken dunner. De substantie voelt verder wel heel fijn aan op je gezicht en de geur is kruidig. Ik heb wel het gevoel gehad dat de masker iets voor mijn gezicht gedaan had. Een fijn product dus.

Voor het reinigen van mijn gezicht heb ik wattenstaafjes opgemaakt. Ik gebruik het vooral om kleine foutjes te ordenen in mijn make-up.

Na het verzorgende vind in het hygiëne ook erg belangrijk. Douchen is hierin erg belangrijk maar ook goed ruiken na het sporten. Ik heb een deodorant, Douche scrub en een shampoo.

Als eerste heb ik een deodorant opgemaakt van Rexona, De geur was redelijk zoet en de deo werkte goed. Alleen voor mij was de geur iets te zoet. Nog een keer? Nee bedankt.

Deze Douche scrub komt van de Action. Ik heb hem ooit gekregen met mijn verjaardag. De scrub was erg fijn in gebruik. Het was erg mild en had een goede geur. Een fijn product kan ik zeggen.

En als laatste maakte ik een shampoo op. Omdat ik mijn haren net geknipt had vond ik wel dat mijn haren een goede verzorging konden gebruiken. Dus kocht ik een shampoo voor perfecte puntjes. En toch heb ik altijd wel het gevoel dat het werkt. Verder heb ik eigenlijk geen idee. Alleen ik was er wel blij mee. Andrélon vind ik sowieso al een fijn shampoo merk.

Dit waren de producten die ik in november heb opgemaakt? Heb jij ook een november opgemaakt artikel of filmpje? Zet dan even een linkje in de reacties. Ik ben namelijk erg benieuwd!

Veel liefs,
Maxine

3 opmerkingen:

  1. Het masker en de shampoo lijken me erg fijn! Je hebt best veel opgemaakt! Ik doe er altijd best lang over om iets op te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik vaak ook, alleen ik ben nu een beetje aan het grof gebruiken omdat ik nog een hele voorraad aan producten heb haha. Eerst moet alles op zijn voor er weer meer bij mag. En het maskertje was echt wel fijn! X

      Verwijderen
  2. Andrélon vind ik ook heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen