8 december 2015

Mijn Sint Cadeaus


En dan was het afgelopen zaterdag weer zover. Pakjesavond. Ook sinterklaas is bij mij langs geweest. Ik was vanaf de middag al erg nieuwsgierig naar de cadeaus die ik zou krijgen. Ben jij benieuwd wat ik heb gekregen? Lees dan snel verder!

Surprise bij ons in de familie is altijd lang wachten en heel kort je vreugde momentje beleven. Natuurlijk vind ik het ook leuk om alle andere surprises te zien. Alleen ben ik altijd wel benieuwd naar het moment van de waarheid. "Wat ga ik nu krijgen?"

En daar kwam het dan. Het werd uit de gang gehaald. Ik hoorde mijn naam al vallen. "Deze is van Maxine, geef maar door." Even durfde ik niet naar de deur te kijken. Alleen toen ik er naar keek zag ik het mooie sneeuwpopje te voorschijn komen. Gelijk kwam er een lach op mijn gezicht. Ik werd meteen verliefd op mijn surprise. Na het gedichtje voorgelezen te hebben mocht ik dan eindelijk de cadeaus open maken.

Aan de onderkant van de sneeuwpop hing een heerlijke chocolade letter. Eerst was het een melkchocolade letter, alleen zelf ben ik meer fan van witte chocolade. En laat nu net zijn dat iemand met een witte chocoladeletter wilde ruilen.

En dan wel het leukste cadeautje van alles. Een nieuwe parfum, toen ik zag dat ik deze kreeg werd ik alleen maar nog gelukkiger. "Yes, wat ik het allerliefste wilde heeft ze gekocht." Ik was al erg benieuwd naar deze parfum van de Etos. Ik zag vele reviews langdwalen op verschillende blogs. Vandaar mijn keuze voor de geur van "Dreamy Garden".

Ik ben ook een fan van Me-Time. En bij Me-Time vind ik echt verzorging horen. Gezichtsmaskers zijn mijn favoriet. De Freeman maskers vind ik zelf heel fijn. Dus ik besloot om een andere masker te vragen van dit merk. En alweer was ik er ontzettend blij mee.

Deze cadeaus zaten dan in mijn surprise. Alleen ik kreeg nog een extra cadeautje. Dus ik was dit jaar extra lief geweest!

Schminken is een van mijn zoveelste hobby's en veel mensen uit mijn familie weten dit ook. Op kinderverjaardagen schmink ik tegenwoordig ook. Hartstikke leuk. En tijdens mijn afgelopen stages heb ik ook heel veel geschminkt. Omdat sinterklaas dit natuurlijk ook wist kreeg ik dit leuke schminkboek cadeau

Dit zijn wat leuke voorbeelden die in het boek staan. Zelf ben ik fan van de boze koningin. Deze zou ook heel makkelijk kunnen met wat make-up. Het uitproberen waard dus!

Nu ik weet wat al mijn cadeaus waren ben ik er ontzettend blij mee. Echt de dingen waar ik van houd. Alleen ik moest wel even nadenken over wat ik nu echt wilde hebben. Ik moet het echt even gaan bijhouden. Zo hoef ik volgend jaar niet alle krantjes langs te gaan om te kijken wat ik nu echt wil.

Hoe was jouw sinterklaas?
Veel liefs
Maxine

4 opmerkingen:

  1. Leuke cadeautjes zeg, ik ben benieuwd naar de parfum van de Etos :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind hem zelf echt heerlijk en fijn in gebruik.

      Verwijderen
  2. Wat leuk zo'n schminkboek! Echt iets voor jouw!

    PS: I volunteer to be face painted lol. =D

    BeantwoordenVerwijderen