2 december 2015

Lookbook; Pakjesavond


En dan is het weer bijna Sinterklaas. Dat betekend dat het weer hoogs tijd is voor de surprises en de cadeaus voor de kinderen. Speciaal voor deze gelegenheid heb ik een simpele maar speelse outfit samengesteld.

Wanneer ik aan Sinterklaas denk, denk ik aan de kleur rood, goud en wit. Hierop heb ik de outfit geïnspireerd. Natuurlijk ga je niet voor heel netjes met Sinterklaas, comfortabel dat is het belangrijkste. Bij ons in de familie wordt iedereen eigenlijk gefopt. Soms met vla, dan met stenen en ga zo maar door. Tijdens mijn sinterklaas avond doe ik ook nooit de beste en mooiste kleren aan.

De hele outfit straalt comfort uit. Alleen de ketting geeft een knipoog naar het chique/feestachtige. Alleen dit kun je altijd nog aanpassen naar je eigen stijl. Eigenlijk is deze outfit heel simpel na te maken. Iedereen heeft wel een spijkerbroek en een witte shirt in zijn of haar kast. Dit zijn ook echt de basicitems. Voor schoenen maakt het ook echt niet uit wat je erbij doet. Zolang het maar bij de outfit aansluit.

Wat ik nu echt zo leuk vind aan deze outfit is toch wel het witte shirt met Human erop. Het is een klein woordgrapje, je familie kent je natuurlijk het beste. Hun kennen je door en door en zien je soms niet meer als mens. Met dit shirt laat je ze even zien dat je toch nog een mens bent. Ik zou alleen zelf niet weten of mijn familie de link kunnen leggen met de outfit en sinterklaas.

De items van deze outfit liggen qua prijsklasse niet zo hoog. Net als de vorige lookbook kun je hieronder klikken op de naam van de items om naar het verkooppunt te gaan.
Alle items zijn onder de €50,-


Wat vind jij van de outfit? En wat zou je zelf aanschaffen?
Veel liefs,
Maxine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten