23 december 2015

Eindelijk weer lezen!


Een nieuwe/oude hobby heb ik weer ontdekt. Ja ik ben weer verslaafd aan boeken lezen. Een lange tijd las ik eigenlijk zowel geen boeken meer. Nu een paar jaar later ben ik er echt weer dol op. Ik begon mij eigenlijk af te vragen, vanwaar is mijn passie voor lezen verdwenen. Ja ik las nog wel, alleen ik las geen boeken meer. Nu probeer ik het weer helemaal op te pakken.

Een paar maanden geleden wilde ik graag meerdere boeken lezen. Helaas zou dit een dure aankoop zijn, als ik ze allemaal zou kopen. Dit was echt een baalmoment. Toen ik aan mijn ouders vertelde dat ik weer wilde gaan lezen, besloten wij om weer een bibliotheek pas te nemen. Samen met mijn ouders nam ik een bezoekje aan de bibliotheek. Hier kregen wij informatie over de abonnementen, en ik vond dit heel goed geregeld. De medewerkers van mijn bibliotheek zijn ook ontzettend vriendelijk.

De laatste keer dat ik naar de bibliotheek was geweest, voor dit moment, is ongeveer 6 jaar geleden. Een hele lange tijd dus. Toen ik de bibliotheek binnenstapte gaf het mij een raar gevoel. Gelukkig besloten mijn ouders om ervoor te gaan en had ik weer een eigen bibliotheek pasje. De prijzen voor een jaar vallen overigens echt mee. Voor mijn bibliotheek abonnement betaalde ik nog niet eens is €40,-  een spotprijsje dus.

Als eerste besloot ik om een boek te lezen met tips, namelijk de ... voor dummies boeken. Ik vind ze geweldig en ze lezen heel simpel. Hele fijne boeken om zo uit te lezen. Naast deze boeken ben ik ook fan van spanning en avontuur boeken. Ook ben ik mezelf erg aan het inlezen voor nieuwe opleidingen en banen. Dit komt omdat ik nu bijna het moment bereik dat ik een van de paden moet gaan kiezen.

Op dit moment heb ik vier boeken in bruikleen.
  • PR voor Dummies
  • Managen voor Dummies
  • Coachen voor Dummies
  • En Geheugen voor Geluk
Ik ben erg benieuwd naar deze boeken. Wel ben ik al begonnen aan PR voor dummies. En tot nu toe heb ik er echt al wat van geleerd. Een heel interessant boek. Ik ga hem zeker deze kerstvakantie uitlezen!

Lees jij graag boeken?

Veel liefs,
Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten