3 november 2015

What I use


Als je een blog hebt herken je het wel. Al je spullen die je nodig hebt om je blog te goed te onderhouden of te starten. Natuurlijk start ik niet gelijk met de duurste camera's en laptop. Dit kan ik op dit moment mezelf ook niet veroorloven. Alleen de spullen die ik nu wel heb kan ik wel aan jullie Laten zien. Zijn jullie benieuwd? Kijk dan snel even verder!


Even op een rijtje, Welke producten gebruik ik voor mijn blog
  • iPad mini 2
  • Logitech toetsenbord
  • Panasonic lumix DMC-SZ3
  • Acer Aspire sw5-012
  • Notitieboekjes



iPad
Mijn belangrijkste voorwerp van mijn blog is toch wel mijn iPad. Ik heb hem nu ongeveer drie jaar. En het was gelijk mijn eerste dure aankoop van mijn leven. Op dit moment stond deze iPad nog op +-€400,- en dit is al een hele stuk naar beneden gegaan. Zelf vind ik het heel fijn werken, ik zou gewoon niet meer zonder kunnen. Ik gebruik hem echt overal voor en neem hem ook altijd mee.

Logitech toetsenbord
Naast mijn iPad maak ik ook regelmatig gebruik van deze Logitech toetsenbord. Ik kreeg hem ooit van mijn ouders om aan school te werken. Ik vind hem heel fijn werken, alleen toch pak ik hem niet zo vaak te voorschijn. Als ik echt iets moet typen grijp ik eerder naar mijn laptop/tablet

Camera
Als camera heb ik de Panasonic lumix DMC-SZ3 in het zwart.
Deze camera is heel fijn om mee te beginnen. Hij is gewoon klein en compact en de foto's zijn voor mij op dit moment nog gewoon van goede kwaliteit. Ik kocht hem voor een heel mooi prijsje bij de Albert Heijn. Ik gebruik hem dagelijks. En een handig weetje; Ik gebruik een Wifi-kaartje waarmee ik de foto's zo naar mijn computer kan overzetten.

Laptop
De laptop die ik gebruik is de Acer Aspire SW5-012
Deze laptop/tablet is heel erg handig. Je kunt heel gemakkelijk het beeldscherm van het toetsenbord afhalen. Je kunt hem dan gebruiken als tablet. Zo is hij veel lichter om mee te nemen. Wel heb je dan minder geheugen. Want in het toetsenbord zit ook nog een geheugenkaart. En omdat het beeldscherm touchscreen is kun je heel gemakkelijk en snel scrollen. Het enigste nadeel is dat hij soms geen bestanden kan openen. Dan zegt hij dat ik daar een speciale programma voor moet hebben.

Notitieboekje
En natuurlijk kunnen notitieboekjes niet wegblijven. Ik gebruik ze voor To-Do lijstjes, Shopping lijstjes, Herinneringen en om mijn blogposten in te plannen. Heel erg handig. En ze zien er heel leuk uit. Ik koop ze vaak bij de action of bij de Hema. Het ligt er echt aan hoe ze eruit zien en hoe duur ze zijn.

Dit zijn de hoofdzakelijke producten die ik gebruik met mijn blog. Ik ben er al heel erg blij mee met wat ik allemaal al heb. Na mater ik langer bezig ben met mijn blog kan ik later kijken naar een betere camera. Want dat vind ik eerlijk gezegd toch wel een pre.

Laat me weten wat jij gebruikt voor je blog! Of wat raad jij mij aan!

Veel liefs,
Maxine

-foto's in dit artikel zijn niet van mij-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten