10 november 2015

Weekendje weg

Er bestaat niets beters dan er even een weekendje tussen uit te gaan. Even tot rust komen en niet denken aan alle dingen die je ook alweer moest doen. Een kleine vakantie tussendoor geeft een veel fijner gevoel dan een lange vakantie.

Afgelopen weekend ben ik naar Landal de Vers geweest. Samen met mijn ouders had ik een 4 persoonslandhuis. Altijd als wij een weekend weg gaan kiezen wij voor een luxe huisje bij Landal.
Waarom kiezen wij voor Landal?
  • Service is altijd goed!
  • Goede kwaliteit prijs verhouding.
  • Gemiddelde faciliteiten.
  • Mooie omgeving.
Zelf vind ik de omgeving heel fijn. Ik zit niet graag midden in de stad of net naast een stad. Wanneer je eerst een stuk de bossen in moet om bij het park te komen dit maakt mij gelukkig. De faciliteiten op het park interesseren mij niet zoveel want tijdens een weekendje weg wil ik tot rust komen. Wat ik wel altijd leuk vind om te doen is bowlen en minigolf. Dan hoort nu echt bij een vakantie. Ik ben ook wel echt van het plezier maken tijdens de vakantie. En hier kom ik dan ook met rust.

Mijn weekend:
Vrijdag
Later dan verwacht komen wij aan op het park. Het was al schemerig. En wat was ik blij dat ik eindelijk rust had en kon gaan liggen. Dus dan maar heerlijk het bad in.
En s 'Avonds konden we dan de finale bekijken van K3 zoekt K3. En ja hoor wat ben ik blij dat mijn favorieten hebben gewonnen. Nu hoop ik dat ze nog lang doorgaan want K3 was mijn eerste fandom.
Zaterdag
Goedemorgen vandaag is het een nieuwe dag. Met wat hoofdpijn wordt ik wakker. Alleen ik ben ook heel blij we krijgen vandaag bezoek. "Mijn familie(/gezin)"
Iets wat wij altijd doen als wij naar een bungalowpark gaan is minigolf. Ik was derde geworden van de 7 en dat vind ik nog best goed.
Zondag
En het is weer zondag. Pfff wat voel ik me beroerd. Ik ben echt ziek aan het worden alleen ik laat het mijn vakantie niet verpesten. Vandaag gaan we naar het oorlogsmuseum.
Wat is het heftig. Toen ik hier liep kreeg ik echt de rillingen. Voor het eerst besefte ik dat er mensen op deze plek gestreden hebben voor ons. Voor de toekomst.
Wat is dit heftig. En wat heeft ze een geluk gehad. Ik kreeg er de rillingen van toen ik het las.
ik vind het heerlijk om door de natuur te lopen. Tegenover het park is er een klein stukje hei te vinden. Heel mooi voor foto's en tot rust te komen.
En toen gingen we bowlen. Ook iets wat je niet over moet slaan. Helaas werd ik hier laatste...
Maandag
Na een iets minder goede nacht met 39,2graden koorts werd ik wakker. Vroeg opstaan om de spullen op te ruimen en de auto in te pakken. Doei!
En daar zitten we dan weer in de auto naar huis.

Beoordeling park:
Het park: Het liefste wil ik niet meteen negatief doen, maar wat viel het park mij tegen. Ik snapte echt niet wat er mis was. De huisjes waren verouderd, het personeel van de horeca was niet erg vriendelijk, de bowlingbaan was onhandig neergezet. Nee het is niet mijn park om nog een keer heen te gaan. Heel er zonde, want ik ben een echte Landal fan. Wel heeft Landal de Vers een hele leuke binnenzwembad.

Ons Huisje:
Het huisje viel mij ook al tegen toen ik binnenkwam schrok ik even van hoe krap de gang wel niet was. Daar maak ik normaal geen probleem van alleen je kon gewoon niet meerdere deuren open hebben. Heel irritant. Op mijn slaapkamer stond de zonnebank voor de kast. Het was gewoon niet handig ingedeeld. En waar ik me echt aan kan ergeren is toch wel als er dingen in het huisje kapot zijn en gevaar kunnen brengen. Nee dit was ook niet mijn huisje!

Wat vind ik het jammer dat dit weekend me zo erg tegen is gevallen. Ik had er zoveel meer van verwacht. Ik vind het ook zo jammer voor het park. Ík ben heel graag eerlijk en dat is ook belangrijk. Alleen liever had ik kunnen zeggen dat het "Oh zo geweldig is!" Wel heb ik andere parken van Landal bezocht waar ik veel enthousiaster over ben. Hieronder vind je een lijstje.
  • Domein de Schatberg
  • De Hellendoornse Berg
  • Heideheuvel
Ik weet zeker dat ik wel nog vaker zo'n weekendje weg ga naar Landal. Alleen landal de vers wordt het hem niet meer. Door dit soort weekendjes weg kom ik helemaal tot rust. 
Hoe kom jij helemaal tot rust?

Veel liefs,
Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten