11 november 2015

Social media


Bijna iedereen gebruikt het tegenwoordig. "Social Media". Ook ik gebruik het en eigenlijk op de zo veel mogelijke manieren hoe ik het kan gebruiken. Voor mijn blog maak ik ook gebruik van social media. Ik gebruik bijvoorbeeld, instagram, twitter en bloglovin'

Ik vind het heerlijk om social media te gebruiken. Ik ben verslaafd aan instagram. Ik houd ervan om een kijkje te nemen in het leven van anderen mensen. En hoe hun dat op de foto kunnen zetten! WOW. geweldig gewoon. Op instagram volg ik veel curvy bloggers en modellen. Ik vind het geweldig om hun outfits te zien. Dat je zo mooi kan zijn en dat je het durft. Ik heb respect voor deze mensen. En ik volg ook veel andere bloggers. Om ook een beetje op de hoogte te blijven van de nieuwe trends. LOVE IT!

Natuurlijk kun je mij altijd volgen op mijn social media kanalen. Hierdoor blijf je op de hoogte van alles wat er met mij gebeurt en wat er op mijn blog gebeurt. En ook met mijn privĂ© leven!

Mijn media kanalen:
Instagram
Twitter
Bloglovin'

Ik ben ook nieuwsgierig naar jullie! Wat zijn jullie social media kanalen?

Veel liefs,
Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten