18 november 2015

New in #1

Word jij ook zo gelukkig van shoppen? Nou ik wel hoor. Geld opmaken is echt mijn ding. Alleen het geld verdienen dat gaat wat minder snel. Ik shop graag in verschillende steden. Van Maastricht tot Groningen en van Den Haag tot Zwolle. In veel steden ben ik al geweest. Een tijdje geleden ben ik samen met mijn ouders naar Den Haag geweest. Ik vind dit echt een hele fijne shopstad. Lekker compleet. Vooral sinds de Primark zich hier ook heeft gevestigd.


Omdat we op een zondag naar Den Haag gingen was de stad later open. Het was net 11.05u en de Primark was net geopend. Dus het was nog super rustig. En wat doe je dan, dan ga je naar binnen.
Ik verliet de Primark met deze leuke items.


Ik kocht in Den Haag wat kleding en een paar leuke hebbedingetjes. Omdat we er redelijk vroeg waren was alleen de Primark nog open. Hier was het nog super rustig dus besloten wij om naar binnen te gaan. Bij de Primark ging ik weg met deze leuke items.
Mijn favoriete item van de Primark is toch wel deze bouwvakkersblouse. Zelf draag ik hem op een zwarte broek en dan open of dicht. Ik vind het allebei wel heel leuk staan. En dan vooral met deze leuke laarsjes die ik vorig jaar kocht.
Een nieuwe sjaal dat was wat ik moest hebben. En in een blik was ik verliefd op deze geruite sjaal met allemaal leuke herfstkleuren. Het is een hele lange sjaal die ook nog is heerlijk warm is. En voor die zes euro is het niks te weinig.
En dit jurkje. Hij is perfect voor mijn lichaamsbouw. Het enige nadeel is dat hij een beetje kort is, dus je moet heel goed opletten met het wassen. Anders kun je hem zo weer weg gooien.
  1. Sjaal €6
  2. Blouse €14
  3. jurkje €12
Na de Primark zijn we een beetje door de stad gaan dwarrelen. En toen kwamen we bij de C&A. De C&A in Den Haag vind ik veel leuker dan die bij mij in de stad. Deze heeft een veel grotere collectie met veel meer leuke items. Deze leuke trui met de Quote "A smile is the prettiest thing you can wear"
  1. Trui €14,99
En als laatste vond ik wat leuke spullen bij de Søstrene Grene. Echt een leuk winkeltje die nu steeds meer vestigingen krijgt in Nederland. In Groningen maakte ik als eerste kennis met dit merk. En ik was er gelijk heel tevreden over. Goede prijzen, leuke items en aardige werknemers. Hier wordt ik vrolijk van.
Ik werd als eerst verliefd op deze mok. Hij trok meteen mijn aandacht door de tekst aan de binnenkant. "Let it go" Dit deed mij meteen denken aan Frozen.
Elk jaar houd ik een spaarpot bij. Deze maak ik dan aan het einde van het jaar open voor de kerst en sinterklaas cadeaus. Dit komt dan minder hard bij mij aan omdat de maand december al duur genoeg is. Deze leuke spaarpot van Mickey Mouse is perfect voor mij. Ten eerste hij is van Disney en ten tweede; je kunt je geld er niet zomaar uithalen.
Mijn fietszadelhoes die ik nu heb kan echt niet meer. Hij is helemaal versleten en kapot. Toen ik deze zadelhoes zag dacht ik echt meteen "DIE GAAT MEE!" wat is hij toch leuk!
En het wat overbodige maar leuke klembord! Altijd handig en zo weet ik zeker dat die met stippen van mij is en niet zoals elk klembord als die van de andere mensen.
  1. Mok €2,69
  2. Spaarpot €2,63
  3. Fietszadelhoes €1,68
  4. Klembord €1,59
Dit waren de items die ik heb geshopt in Den Haag. Ik ga binnenkort zeker nog een keer langs Den Haag. Ik vond het weer fantastisch om er te zijn en er te shoppen. Van al deze items ben ik toch wel het meest blij met mijn trui van C&A. Hij zit heerlijk, is warm en van goede kwaliteit. Owja en niet duur!

Welk item vond jij het leukst?
Laat het weten in de reacties

Veel liefs,
Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten