27 november 2015

Favoriete Youtubers


Een platform die nu erg in trek is YouTube! Steeds meer mensen gaan er gebruik van maken. Ook vele bloggers maken gebruik van het medium YouTube. Ook bedrijven gaan zich er steeds meer in verdiepen. Dit zie je terug in de reclames en verschillende video's die op dit platform worden neergezet. Laatst solliciteerde ik trouwens ook bij een bedrijf en deze wilde ook naamsbekendheid creëren via YouTube.

Zoals ik al zei maken verschillende bloggers ook gebruik van dit platform. Ik volg vele bekende vloggers/bloggers op YouTube. Op dit moment heb ik ook ongeveer 40 video's in de wacht staan die ik nog moet bekijken. Hierin staan video's van bekende maar ook onbekende YouTubers.

Mijn favoriete YouTubers heb ik onderverdeeld in verschillende categorieën. De categorieën waarin ik ze heb onderverdeeld zijn

  • Vloggers
  • Beauty
  • Games
  • Lifestyle
  • Funny
  • Hier wordt ik gelukkig van
Vloggers
Als eerste begin ik met de vloggers. Elke dag filmen ze trouw hun leven om ons als volgers een kijkje te geven over hun leven. Het zijn twee succesvolle YouTubers die ik erg waardeer.
Beauty
Hier kan ik er wel een paar van opnoemen. Ik ben heel erg fan van de bekende bloggers, alleen ook de iets minder bekende mensen vind ik heel erg toff. Mijn favoriete beauty YouTubers zijn;
Games
Sinds kort ben ik ook verslaafd aan het kijken naar games. Ik weet absoluut niet waar het vandaan komt. Alleen er zijn veel mensen die het met mij mee kijken. En ik ben eigenlijk erg benieuwd waarom? Kijk jij ook gamevideo's?
Lifestyle
Ook ben ik erg fan van de lifestyle vloggers/bloggers. Ik ben dagelijks te vinden op verschillende lifestyle blogs. De zijn mijn favoriete lifestyle YouTubers

Funny
Ook kijk ik regelmatig filmpjes waar om kan lachen. Bijvoorbeeld door de grapjes die er worden gemaakt of doormiddel van de acties die worden uitgevoerd.
Hier word ik vrolijk van
Eigenlijk alle kanalen waar ik vrolijk van word als ik er naar kijk.
Eigenlijk zijn de meeste van mijn favoriete YouTubers best wel bekend. En dat besef je dan eigenlijk iets later. Natuurlijk volg ik ook minder bekende YouTubers die ik leuk vind alleen zonde dat die hier nu even niet in terecht komen. Wanneer je op de namen klikt van de YouTube naam kom je uit op de YouTube site. Hier kun je gelijk even abonnerend en een kijkje nemen op de kanalen.
En dan de kanalen die nog wat extra aandacht mogen hebben, want ze doen het heel erg goed!
Dit zijn echt al mijn favoriete YouTube kanalen. En ja het zijn er best veel. Ik ben ook wel een beetje verslaafd aan het kijken van YouTube filmpjes. Ik besteed er best veel tijd aan. Maar meer omdat ik het echt geweldig vind om te kijken. En ik waardeer hun moeite die hun erin steken heel erg. Want de meeste doen het niet alleen voor zichzelf, die doen het ook voor hun fans.

Welke YouTube kanaal moet ik nog echt volgen?

Veel liefs,
Maxine

2 opmerkingen:

  1. Manon Tilstra & Chloe Morello, I love them. ❤

    BeantwoordenVerwijderen